czwartek, 21 lutego 2013

Versatile Blogger

Dziękuje bardzo Sherleen ~ za nominację :3


ZASADY:


1. Podziękować nominującemu bloggerowi u niego na blogu.

2. Pokazać nagrodę ''Versatile Blogger Award'' u siebie na blogu.

3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.

4. Nominować 15 blogów, które na to zasługują.

5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.


Siedem faktów o mnie:



1.Jestem dość chorobliwym człowiekiem i przez to ląduje bardzo często w szpitalach różnej maści. Zazwyczaj są to problemy związane z sercem lub obiegiem krwi :3
2. Często mam myśli samobójcze i wyobrażam sobie moją śmierć. Jestem też bardzo wrażliwa przez co bardzo łatwo mnie zranić.
3. Często mam myśli samobójcze i wyobrażam sobie mają śmierć. Jestem też dość wrażliwa i bardzo łatwo mnie zranić. Płaczę prawie codziennie.
4. Jestem leniwa. Jest okropnie leniwa przez co mam same dwóje. Przez moje lenistwo nie umiem w ogóle Angielskiego ani nie rozumiem podstawowych zasad intrpunkcji i ortografii.
5. Mimo, że mam co tydzień korki z Angielskiego i Matematyki to i tak mam na koniec dwóje z tych przedmiotów [ Tak jak z pozostałych pięciu xD]
6. Jestem dość nieśmiała, ale bywa, że i wyszczekana. Trudno mi zawierać nowe znajomości jeśli chodzi o życie prywatne. Mi osobiście jest łatwiej rozmawiać przez interenet. Wtedy czuje się bardziej pewna, bo wiem, że nie palne czegoś głupiego.
7. Jestem dość nie lubiana w szkole. Szczególnie gdy chodzi o trzecią gimnazjum. Do dziś się zastanawiam czemu, ale zazwyczaj każdego dnia jest tak, że ktoś z tej klasy musi mi dogadać. Po prostu MUSI. Nie było chyba dnia


NOMINUJĘ:
Choi Jongwoon
Krystal
Kei
Marysia
Silver

Ja nominuję tylko 5 blogów ze względu na to, że większość pewnie już została nominowana więc po co powtórzenia? :D 


2 komentarze: